zondag 29 mei 2011

Greet Hair


I love my hair!!!
Gisterenavond tijdens het Swappingevent in Cafe d'Anvers kon je je haren laten stylen door het Toni & Guy team.
Ik gaf Cindy carte blanche en zij gaf me dit prachtige fiftieskapsel kado.
Ik hou van de fifties, van de mode, van de vrouwen die zich prachtig kleden en maquilleerden.
Cupcakes bakten en hun haar styleerden...
In een vorig leven was ik een fiftiesvrouw denk ik, onder meer...
Ook van achter mooi afgewerkt, en dat allemaal snel en op een andere locatie.
We gaan binnekort naar een tuintrouwfeest, ik ga alvast een afspraak maken.


Voor een Toni & Guy kapsalon in uw buurt
http://www.toniandguy.be/

By the way, jullie hebben fantastische 'swaps' gemist, voor al degenen die niet geweest zijn.
Meer hiervover in een volgend bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten