vrijdag 20 mei 2011

Rubensiaanse schoonheid

Deze Rubensiaanse vrouw wou niet helemaal op de foto, wat ik kan begrijpen want ik ga zelf helemaal niet graag op foto.
Toch wou ze haar 'styling' met ons delen.

Deze jurk van Jean Paul Gaultier (ik mocht naar het etiket op de rug kijken om te zien wie deze prachtjurk had ontworpen)
is een juweeltje.
Jammergenoeg is hij van vorige zomer en kan je hem niet meer kopen.
Ik moet zeggen dat Gaultier het vrouwelijke lichaam respecteert in zijn ontwerpen en het doet plezier dat ook size plus modellen er terecht kunnen.
Het model op de foto wou een aantal kilo's kwijt (bijna iedere vrouw die ik als voedingsdeskundige ontmoet heb, wil dit), maar ik vind haar prachtig!
De maxidress is mooi gecombineerd met cognackleurige klompen, een jeansjasje en de bekende Hermestas.
Good job!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten