woensdag 11 mei 2011

Wolken


Dit lachende gezinnetje ontmoette ik tijdens Fashion Farm.
Het was vooral de lachende Jack (ik hoop dat ik het juist schrijf) die mijn aandacht trok.
Drie maanden maar en al zo'n 'presence'!

De mooie mama heeft een unieke passie :
zij kijkt naar en fotografeert wolken.
Niet zoals wij allemaal naar wolken kijken en daar figuren in proberen te herkennen.
Het begon (heel romantisch) op een zolderkamer in Parijs met dakraam.
Nu fotografeert zij wolken op iedere plaats waar ze komt.
Voor haar man liet zij een foto uitvergroten om in zijn bureau te hangen.
Net alsof je in de wolken werkt...
Ik ben alvast geinteresseerd in haar werk en als je dit leest mama, neem gerust kontakt op.
Zodat we samen in je archieven kunnen duiken om een foto uit te zoeken die wij dan ergens kunnen ophangen.
Lijkt me heerlijk!
Er is zelfs een echte vereniging die 'The cloud appreciation society' word genoemd waar zij lid van is.
Deze telt momenteel 26.426 cloudspotters, fantastisch toch!
Nooit eerder van gehoord.

http://www.cloudappreciationsociety.org/


Dit aparte kettinkje is van Karin Nunez de Fleurquin.
Dateert uit haar beginperiode en was toen nog betaalbaar.
Haar signaturestijl herken je meteen.
Haar juwelen zijn iets duurder omwille van het gebruik van halfedelstenen en andere duurzame materialen.
Binnenkort meer hierover.

Isn't he the cutest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten