maandag 30 mei 2011

What a shoe can do

Klaar om te vertrekken naar een van de kommuniefeesten op onze lijst!
Alvast de ballerina's bij de hand houden voor achteraf...
Deze kocht ik bij YOUR, een van de conceptstores op het Zuid, in de Kloosterstraat.
Waar je ongestoord kan shoppen, met een glaasje cava in de hand en je man die op je wacht op een zonnig terras.
Je vindt er alles, van accessoires tot schoenen, kledij voor man, vrouw en tieners.
Deze pumps van by Noe kocht ik met de kortingsbon van de Weekend Knack (30 euro!) en ik vind het idee om er ballerina's in dezelfde kleur bij te maken uiteraard fantastisch.
Ik heb altijd 'walk home' shoes bij me, H&M verkoopt ze aan een paar euro en zo voorkom je pijnlijke voeten na een uitgelopen feestje.
Sergio Rossi's
Komen uit Dubai, ben naam van shop alweer kwijt...
Onder onze tafel.
Met bijassende handtas!

Vind ik zo cool!
Iedereen in paterskleed, toch vinden de tieners van tegenwoordig een manier om ook hier hun eigen stijl aan te geven.
Zooo mooi.

Geen tijd om naar ontwerper te vragen...
Onder een pak tijdens de graffiti workshop.


En ik heb er nog veel meer...
Nog 2 communies te gaan, heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten