maandag 2 mei 2011

ZABILUZ

Iedereen die me kent weet dat ik bijna altijd een grote ring draag.
Die maakt deel uit van mijn signature stijl.
De mooiste ringen kocht (en koop) ik bij ZABILUZ.
Ook weer geen aandelen of andere voordelen, maar een oprechte bewondering voor een vrouw met stijl!

Zabiluz verhuist naar Volkstraat 29 (hoek Scheldestraat) - 2000 Antwerpen
en dat viert zij, samen met haar trouwe en toekomstige klanten
op 5 mei 2011 van 17h tot 22h
Iedereen welkom dus!
Ik ben alvast benieuwd naar haar nieuwe 'concept'store ;
Jewels & chocolates

Deze ketting met trendy handtashanger kocht ik bij Vegas in de Kammenstraat.
Het totale silhouet voor een lunch met een klantje van mij (ondertussen vriendin).

Top   C&A
Broek   Think Twice   model gebaseerd op de aansluitende broeken uit de fifties (zie Mad men)
Schoenen   Shoe Discount

Gefotografeerd door mijn sidekick! en dochter Linde ,
bij mijn lievelingsgraffiti.
Net alsof je mijn bewaarengel kan zien...
Meer over engelen in een volgend bericht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten