dinsdag 28 juni 2011

Look of the day; Yesterday

Weersvoorspellingen beloven ons 30 graden voor vandaag.
Er staat een wardrobeplanning op de agenda, dus zoek ik iets lichts en luchtigs uit.
Mijn Paul Smith ( I love his designs! De man weet wat kleur is) hemdsjurk lijkt me perfect.
De lange verticale blauwe lijn in de jurk maken het silhouet (en dus ook mij) langer en slanker.
Dus kies ik met een gerust hart voor platte schoenen (Miu Miu - Outlet).

Sorry voor de slechte kwaliteit, maar zowel mijn sidekick als ik leverden een gevecht tegen de tijd.
Zoals iedere werkende mens...



Een van de signatures van Paul Smith zijn strikjes.
Deze 'strik'ketting van La Diva (again!) past er perfect bij.
Ik moet toch nadenken over het aldaniet aankopen van aandelen van deze boutiek!

Signature Paul Smith strik, meestal onderaan aan de zijkant van het kledingstuk bevestigd.
Onder de hemdsjurk (Outlet) draag ik een onderjurk, allereerst om het doorschijnen te beperken.
Maar ook omdat de onderste knop van een hemdsjurk nogal hoog eindigt...
Het kanten detail van de onderjurk staat in mooi contrast met de rechte lijnen van de hemdsjurk.
Dit maakt de jurk meer 'me'.


Onderweg naar de klant rijd ik door een prachtig groen landschap.
Als je in de stad woont zou je vergeten dat dit bestaat.
De groene kleuren hebben een ontspannende werking, een beetje muziek en heel veel zon maken
dat ik me opnieuw bewust word van hoe mooi het (werkend) leven kan zijn.
Dus stopte ik alvast even onderweg om deze kudde paarden te fotograferen.
Doet me denken aan de tijd dat ik zelf nog paardreed (long time ago).



Aan de andere kant van de berm stond dit bosje klaprozen.
Vermits ik het in een vorig bericht nog had over helder rood, wat voor een leek nogal abstract kan klinken;
dit is wat men bedoelt als men over helder rood spreekt.
Hot deze zomer en trendy in de komende winterperiode.

Ik koos uiteindelijk toch voor mijn blauwe strikceintuur, kwestie van in de' Paul Smith 'stemming te blijven.

Ceintuur    New Look    2 voor de prijs van net geen 7 euro


Leuke hieltjes toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten