donderdag 16 juni 2011

Snel snel snel


Ik zag Isabelle in de GB (of all places!).
Stond achter haar te wachten in de rij en kon mijn ogen niet houden van haar mooi op elkaar afgestemde outfit, maquillage en accessoires.
En dus sprak ik haar aan.
Ze bleek niet alleen een mooie verschijning, maar ook een hele lieve vrouw
met een pr-job in fashion.


We zochten snel een mooie achtergrond voor de foto's.
De prachtige rozen op de achtergrond staan nu in onze living.
Ik kocht vorige week roze pioenen, een van mijn lievelingsbloemen en die staan nu nog mooi in hun vaas!
Je hoeft dus niet altijd naar een bloemenwinkel om goede kwaliteit bloemen in huis te halen.
Enfin, dit even tussendoor.

Zelfs de kleuren in haar juweel passen perfect bij de kleuren in haar jasje!
En het was net dit jasje dat mijn aandacht trok!
Prachtig gewoon.
Ik vroeg Isabelle waar ze het had gekocht.
ZARA!
En ik zou maar snel gaan zei ze want samen met mij waren al 2 andere vrouwen de jasjes uit het rek aan het halen.
Detail van de stof.
Zilverdraad, roze en wit door elkaar geweven.
Wat dus wil zeggen dat je dit op heel veel kleuren kan dragen.

Gisteren dus snel even over en weer naar de stad, tussen 2 klanten door.
Tijdens mijn lunchpauze (dat werd dus weer eten in de auto).
Onweer en regenbuien getrotseerd en maar hopen dat het er nog zou zijn in mijn maat.
Ik had geluk!
Dit kreeg ik kado van mijn man om een speciale mijlpaal in  het bloggen te vieren.
Ik ben zooo blij.
Dankjewel Isabelle!

Dus voor degene die dit 'rock/glamm' jasje ook willen
snel snel snel
naar de Zara in Antwerpen (Huidevetterstraat), in Knokke, Gent of de Avenue Louise
in Brussel.
Enkel daar worden ze verkocht.
Tegen de tijd dat ik afrekende, had ik al 3 vrouwen ermee gespot!
Ze komen niet meer opnieuw binnen, een exclusief lot dus.

Een jasje dat een blijver zal zijn in mijn garderobe.
Zomer en winter, voor een feestje of casual chic met een jeans en een T-shirt.

In vakjargon noemt men dit 'cropped', wat wil zeggen; boven de heupen.
Om een mooie taille te accentueren.
Je kan het dragen met 'high-waisted pants' of zoals Isabelle.
Maar eveneens op een lange (wijde) rok met een al dan niet brede tailleriem.
En dit is wat men noemt, eindigen in schoonheid.

Have a nice weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten