zondag 26 juni 2011

Sales! How to shop smart part one


Ga allereerst voor die stevige regenlaarzen (met rits achteraan) bij Steve Madden, je weet maar nooit met dit weer!
Ik moet zeggen, ik ben een beetje ontgoocheld in deze shop, werd met veel tromgeroffel aangekondigd maar
aanbod is beperkt en ik werd niet bepaald van mijn sokken geblazen.
In Amerika vallen alle sterren ervoor, in Antwerpen zag ik Nathalia in de winkel.
Misschien voldoet de winterkollektie wel...

And now for the real thing.
Deze see-through in nudetint kan je alvast doordragen in de winter.
Koop je nu al bij New Look aan de helft van de prijs!

River Island
Ook deze tuniek waar je alle warme kleuren gecombineerd met zwart in terugvindt, gaat mee de winter in.
Dragen op een zwarte broek (of jeans), wel centreren!
Daarover draag je best een cape ( meermaals gespot op de wintercatwalks), anders gaan de mouwen kreuken.



Ook dierenprints komen terug volgend seizoen.
Shoppen dus die shopper.
Is gemaakt van degelijk materiaal. In de zomer als strandtas, in de winter als handtas.
Eveneens River Island.

Goudkleurige sarouel.
River Island

Feesten in stijl.
Kant en nude gecombineerd, dat zijn de wintertrends.
Zara

Deze obiceintuur maakt deel uit van de wintercollectie van Massimo Dutti.
Maar ik vind 'm zo mooi dat ik 'm jullie zeker niet wou onthouden.

Deze oorbellen met echte half edelstenen (waarschijnlijk turkooise kalksteen) draag je het hele jaar door,
bijvoorbeeld op je little black dress.
Of op de broek hieronder, met turkooise top bijvoorbeeld.
If you dare!

Met deze kleur geef je je donkere en sombere wintergarderobe een ware kleur- en stijlboost.
Kombineren met een aansluitend bovenstuk, de smalle gouden riem of met een brede (obi)ceintuur.
Als alternatief voor de little black dress?

Bij Sissy Boy vind je veel groentinten; kaki, bleekgroen...
Deze jumpsuit, afgewerkt met zijde past in ieders kleerkast.
Kan je zowel chic als casual dragen.

Ook weer see-through, groen en zwart gecombineerd.
Kan je dus eindeloos kombineren met al die zwarte spullen die je hebt hangen!
Sissy Boy

Camouflageprint in alle groentinten.
Bij Zara.
Maxidress in kaki.
Iets moeilijker door te dragen putje winter.
Als homewear met gebreide vest erover kan ie dan wel weer.

Roze, rood en fushiatinten in overvloed.
Als je d'er van houdt, zeker kopen in de solden.

Sinds zwart onze winter zal (ont)kleuren; dit is alvast een aparte jurk.
De kanten details zorgen ervoor dat deze rechte jurk toch een taille toont.
Wel een onderjurk nodig.
Princess outlet

Little black dress.
Zara

Mooi silhouet bij Zara.
Dierenprint, again.

Deze Hakita, Quita genaamd, neem ik zo mee naar huis.
Solden of niet.
Hebben jullie de film gezien met Richard Gere en een hakita, naar een waargebeurd verhaal?
Ontroerend.
Voor een koude winteravond, met een deken op de sofa en een glas wijn.

Dit witte hemd kocht ik aan 50% korting bij WE.
Een basic die in geen enkele garderobe mag ontbreken.
Als variant op de witte blouse.
De ceintuur met bloem heb ik al heel lang.
Gekocht in een kinderkledingwinkel.
Het tasje komt van C&A, eveneens aan 50% korting.
Door alle kleuren die erin voorkomen kan ik het met verschillende outfits kombineren.


Maxidress met empiretaille.
 New Look (50% korting maakte deze wel heel goedkoop).

And last but not least deze blouse met verenprint.
Al nieuwe kollektie bij Zara denk ik.
Veren zal je deze winter nog wel meer terugvinden, echte en prints.
Koop dus ook vast veren in accessoires; oorbellen, kettingen...
Bij River Island is er keuze zat!


Hopelijk hebben jullie nu een idee van wat er allemaal kan doorgedragen worden.
Dit is wat men noemt verstandig (en ecologisch!) shoppen.Het zou zonde zijn om deze de hele winter in je kleerkast te laten hangen.

Vergeet de outlets, vintage- en tweedehandswinkels niet.
Daar kan je nu nog voordeliger kopen.

Voor de duurdere aankopen wacht ik meestal tot de solden iets verder gevorderd zijn.
Zo kan ik nadenken of ik het wel echt nodig heb.


Ik wens jullie allemaal een kleurrijke en vooral leuke soldenperiode toe.

Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten