woensdag 15 juni 2011

The Sartorialist

Voor alle duidelijkheid; dit zijn (jammergenoeg) niet mijn foto's.
Ik ben (tot mijn grote spijt) niet even over en weer naar NY gevlogen.
Dat staat nog op mijn TO DO lijstje, samen met nog heel wat andere dingen.

Ik haalde deze van de blog van Scott Schuman, de man achter de meest bezochte blog ter wereld (70.000 lezers per dag!),
The Sartorialist.
Hij werd geselecteerd als een van de top 100 'Design Influencers' door Time Magazine.
Hij was de pioneer van modefotografie in blogvorm.


Tompkins Square Park, NY
Pic The Sartorialist
Het zijn de details die het 'm doen.
Bij dergelijke print hou je je accessoires best 'sober'.
Ik vind de gouden 'brogues' top!
Je kan ook kiezen voor kleurrijkere accenten; rood, turkooise of geel. 


Seventh Ave., NY
Pic The Sartorialist

Een jurk (maxi of niet) in 1 kleur, 'breek' je best door er 1 (of meerdere) accessoire(s) in een andere kleur
bij te dragen.
Net zoals hier op de foto.
Maar je kan ook kiezen voor een kleurrijke riem of sjaal.
Een maxidress zoals deze vind je momenteel bij New Look voor nog geen 25 euro!
In alle kleuren.
Bowery, NY


Doet me denken aan 'n Marokkaanse kaftan, prachtige sandalen en ketting.


Komaan girls, dat kunnen wij ook!
Niet wachten op een feest om je mooi te maken.
Iedere dag dat je leeft is een feest.
Vaak merk ik bij mijn klanten dat hun mooiste kleren nog in de plasticfolie (van de drogisterij) in hun kast hangen.
Niet om te dragen bij een volgend (communie)feest.
Wanneer dan wel?
Liefst vandaag nog...en ben je al op je werk?
Morgen dan!
Met je doordeweekse handtas of een sjaal, dragen die (vaak dure) kleren!


En vergeet me niet te mailen, zodat ook ik jullie foto's kan posten.
Zodat we de wereld kunnen laten zien hoe mooi Belgische vrouwen wel niet zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten