dinsdag 5 juni 2012

DIY; Handige Hanger

Dit soort van toespeldjes, daar heb ik er een doosje vol van.

Altijd handig om deze bij de hand te hebben als stiliste.

Ik heb er altijd enkele in mijn handtas en in mijn make-upkoffer.

Zo kwam ik op het idee om een zilverkleurig toespeldje aan een halsketting te hangen.

En dit kombineer ik met een halsketting waaraan ik een haarspeld

heb gehangen.


Comes in handy.


Laat vooral je inspiratie hierop los,

waarom geen nietje(s),...


Je kan deze speldjes ook verven,

vormt een apart accent.




Dit zijn de nieuwste nagellakken van Bourjois;


'1 seconde'.


Deze 1' duidt op de tijd om de nagellak aan te brengen, wat in

principe betekent dat je in 10'

voor een nieuw kleurtje kan gaan!


Het resultaat is gewoonweg prachtig,

net alsof je van het nagelsalon komt.

Een mooie gelvormige afwerking in 1 borstelstreek.


En de kleurtjes zijn zoals je ziet;

kleurrijk.


Intense kleuren in 1 enkele borstelstreek.

Zo kan je je nagellak aanpassen aan je huneur,
of aan de kleur van je oorbellen,
naargelang je wil.


En al even snel als je 'm aanbrengt, krijg je 'm d'er ook af
met de 1 second nail polish remover.
Gewoon je vinger in de spons draaien en weg is elk spoor van nagellak.
Geen geknoei meer met wattenschijfjes,
ook makkelijk om mee op reis te nemen.

Ladies, pick your colours!

X



Geen opmerkingen:

Een reactie posten