donderdag 28 juni 2012

StAen Pop up Store & give-away

 

Voor wie nog niet langs de Pop up to Date Stores in de Statie-en Driekoningenstraat is
geweest, alvast hier een voorproefje.
De Pop up van StAen heeft definetely mijn voorkeur.
Stijn Van der Auwera studeerde interieurvormgeving maar schakelde al snel over
op juweelontwerp.
Elke collectie vertrekt van een ring maar staat toch volledig op zichzelf.
Stijn 'negeert' de seizoenen, laat eerdere collecties bestaan (wat ik top vind;
wat goed is mag herhaald worden) en ontwerpt een nieuwe als de tijd er rijp voor is.
Ik kreeg een hele tijd terug een 'engelen'ring uit de From Heaven to Hell
collectie.
Ik was blij de ontwerper hiervan te ontmoeten,
het gezicht achter de ring.
Hier een greep uit de 'Liquid Marble' collectie,
de allereerste collectie van Stijn.
Liquid Marble staat voor een door Stijn zelf gecreerde steen.
Voor de lezers van Streetwearstories geeft Stijn 2 paar 'Liquid Marble' oorringen
weg.
Wat moet je hiervoor doen?
Word fan van StAen op FB en deel StAen's FBbericht over deze give-away.
Dank je Stijn!
De StAen Pop up is open op do-, vrij- en zaterdag van 10 tot 18u.
De winkel blijft langer open dan oorspronkelijk gepland,
uiteindelijk tot 8 september.
StAen
Driekoningenstraat 130
Berchem
Stijn inviteerde een aantal ontwerpers om ook hun collecties
in de winkel te leggen.
Deze ringen vind ik de max.
Ben de naam van de ontwerpster kwijt, maar de ringen
zijn genoemd naar een meer ...
Leuk verhaal,
ik kocht de blauwe, jammer dat er op het mooie zwarte doosje
geen naam staat, noch van ontwerpster, noch van de ring.
Ik las het verhaal ergens in een bijlage
en kan het nu niet onmiddellijk terugvinden.
Stijn maakte ook werk van de winkelinrichting.
Alsof je door een kleine gallerij wandelt...
Zeker een bezoekje waard!
Denk eraan om fan te worden van StAens' FB pagina
en het bericht van deze give-away te delen.
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten