zondag 24 juni 2012

Pantone Color Trends AW 2012-2013

Hierboven en onder de belangrijkste kleuren voor het komende modeseizoen.
Felle kleuren blijven, gelukkig, zwart wordt naar de achtergrond verdrongen.
Alhoewel ik me geen winter zonder zwart kan inbeelden,
praktisch alleen al.
Pink, happy me!

Blauw blijft!
En the color purple is back.
Joepie, ik heb nog wat prachtitems in de kast hangen.
Bruin maakt een serieuze comeback,
ook veel leder in deze kleur.
De nudetinten verdwijnen niet helemaal van de catwalk.

En last but not least,
grijs in al zijn varianten.
Groen vinden we ook terug in de najaarscollectie,
alsof we een statement willen maken naar het milieu toe.
En ik zag ook al wel wat goud,
het feest blijft duren.
Geen crisis wat kleuren betreft!
De give-away komt er binnen de 2 dagen aan,
gegevens zijn wat later binnengekomen.
Produkt in de kijker is voor morgen,
geen tijd gehad om het toch even voor-te-proberen!
En nog veel meer!
X

2 opmerkingen: