zaterdag 9 juni 2012

Met stip


Als we het artikel in De Muze (bijlage De Morgen) rond Yayoi Kusama
en Louis Vuitton mogen geloven, worden stippen weer een trend.

Laten we al beginnen met de stipjes op de aardbeinagels te zetten!


Als 'ondergrond' gebruikte ik uit de 1' collectie nr.10,

Chlorophylle vert (zeer toepasselijk) voor de blaadjes

en uit de Sincollectie, Mandarine voor de 'pitjes'.

Neen, dit zijn geen watermeloenen!
Daarvoor heb ik witte nagellak nodig en die heb ik (nog) niet.
Maar wat vinden jullie van deze schattige aardbeitjes?
Je kan dit allemaal doen met het penseeltje waarover ik gisteren sprak.
Je gebruikt een deksel van een leeg doosje als schaal
om een druppel nagellak te deponeren.
Van hieruit werk je met je penseel onmiddellijk op je nagels.
Het fijne hiervan is dat je geen jaren St.Lucas moet hebben doorlopen
om een degelijke aardbei af te leveren.
Ik krijg er als het ware plezier in...

X

2 opmerkingen:

  1. waren stippen dan geen trend meer ? ik draag ze al jaren op allerlei manieren ! Zo ben ik binnenkort dus weer hip, tof ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel, dan kan je LV misschien nog iets bijleren...
      Blijf wie je bent, wars van alle trends, always the best!

      Verwijderen