dinsdag 5 maart 2013

Give me Green!


Heel wat mensen zullen de afgelopen dagen een gat in de lucht gesprongen hebben
omwille van het mooie weer.
Zo ook ik.


Reden genoeg om ons stadstuintje te verkennen en te zien dat er heel wat lentegroen
uit de grond is komen opgeschoten.

In mijn look voor vandaag vind je vooral de kleur mintgroen terug.
Mijn lievelingsgroen en een groentint die je nu overal terug zal vinden.
Want groen is DE kleur voor lente en zomer!

Kleurenvoorspellers (trendsetters) kozen groen omwille van de 'groene golf'
die we doormaken.
Back to nature etc. en tevens omdat ze vonden dat na de verschillende crisissen,
we nood hadden aan een rustgevende kleur, groen dus.

Ik kombineerde het met grijs vandaag.
Joggingpants   Pieces vorig seizoen
Asymmetrische trui van Xandres
Sjaal   H&M, vorig seizoen


Oorbellen van dit seizoen, weet niet meer waar ik deze kocht...
Let vooral op de 'match' met de nagelstickers die ik jullie absoluut wou tonen.


Raffia clutch   H&M vorig seizoen
Set armbanden is een mix van heel wat seizoenen en winkels

Sporty chic zou je deze look wel kunnen noemen.
De jas is van Kenzo en vermits ik 'm meer dan 20 jaar geleden kocht,
is het ondertussen een vintage stuk.
Ik kocht 'm met een van mijn eerstverdiende lonen...
Hij is nog even mooi dan 20 jaar geleden!

A piece of art is a joy for life.

Ik ben helemaal in de wolken met mijn Iphone case!
Letterlijk en figuurlijk blijkbaar.

Zo cool, ik kan bijna bij de buren binnenkijken, ha ha ha!
Of signalen seinen naar de overkant van de straat...

Dit zijn de nagelstickers waar ik er eentje van gebruikte om jullie het effect te tonen.
Het is wel mooi als je er zo'n cupcake, macaron of andere zachte pasteltint onder doet.
Ik ben jammergenoeg de dichterlijke naam vergeten,
maar ze zijn nu te koop in de l'Orealstands.

Lindegroen in de maak.

Sneakers komen van bij Sac d'Anvers.

Toen ik mijn raffiatas zag, moest ik aan de collectie van D&G denken
van dit seizoen.
Prachtig gebruik van allerlei materialen waaronder gekleurde rafia.

Wat je met jute al niet kan doen...

Bloemen vinden we op zowat elke catwalk terug voor SS 2013.

Een topper, vind ik zelf.

Bovenstaande silhouetten wou ik jullie niet onthouden.


Go green ladies,
is het niet in je kleerkast,
dan wel in je tuin, de bossen
of ander milieu!


X

1 opmerking: