zondag 10 maart 2013

Tijgers en andere dieren...


Deze KENZO sweater wordt gedragen door meer dan de halve 'high fashion' wereld.
Vele anderen raakten hierdoor geinspireerd en 'ontwierpen' hun eigen KENZOsweater.


Ook ik ging op zoek naar de tijger in mij.
Als in; de tijger die bij mij en mijn budget past.
Het was effe zoeken want er zijn er heel wat maar not my piece of cake...
Ik vond bovenstaande t-shirt bij JBC.
Het was liefde op het eerste gezicht.
Gedempte kleuren met enkel fluo 'sterren' als ogen.

Hier gecombineerd met de dubbele H&M ketting die jullie in eerdere post
al zagen.
Het fluo riempje is van de H&M collectie van vorige zomer
en kan ook aan je pols worden gedragen.

Cardigan is oud.

Hier ben ik een beetje overbelicht...

Zelfde combi, enkel met fluo halsketting (eveneens H&M collectie vorige zomer)
en sjaal van JBC (nu te koop met 10 % korting als je je oude kledij binnenbrengt!).

Geen paniek indien je de fluo accessoires vorige zomer hebt gemist.
Je vindt er nu zowat overal terug.

De blouse met snakeskinprint komt eveneens van bij JBC.
Hier met een lange rok van ... en enkellaarsjes van La Redoute (vorig jaar,
tja ik kan niet elk seizoen alles nieuw kopen he!)
Maar enfin, er is dit seizoen genoeg keuze aan enkellaarsjes.

Dit om aan te tonen dat fluokleuren makkelijk te integreren zijn in je dagelijkse
silhouetten.
Je hoeft niet te wachten tot midden zomer of tot je met vakantie gaat.

Compilatie van de verschillende kleuren en prints.
Snakeprint in zowel top als boots (teen) brengen lengte in een silhouet.

Nailpolish by UNE (te koop bij DI en INNO)   C23
Meer hierover in een van de volgende posts.


Love vraagt zich af wat er allemaal gebeurt...
Denkt de 'mama' nu echt dat ze model is?

Uiteraard niet.
Dit vind ik zelfs het minst leuke deel van modeblogger zijn.
Maar we doen het met de middelen die we hebben!

Accessoires!

Ring uit muranoglas   Zahia
Steroorbelletje (matcht met de tijgerogen)   Pieces
Armbandjes komen eveneens van bij JBC

Het andere oorbelletje is een DIY van niets.
Het was een speldje, zoals je d'er honderden kan kopen bij Veritas.
Ik verfde het 'kopje' met een nagellakkleur en knipte het uiteinde
er met een tangetje (Veritas) af.
Hetgene je erover schuift om de oorbel in het oor te houden, tja na een drukke werkweek
willen de juist termen me wel eens te ontsnappen, kan je eveneens in de Veritascollectie
terugvinden.
En zo kan je talloze speldekopjes 'verven'.
Makkelijk zat!

Misschien iets voor een lazy sunday?
Een kleurtje voor elke dag van de week.



X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten