donderdag 7 maart 2013

Junglefever!

Een van de trends van de komende maanden is het junglethema.
Alle fauna en flora die je in het oerwoud tegen kan komen,
als fotoprint op je kledij (zoals vorig jaar gespot bij Dries Van Noten).

Bovenstaand jurkje komt van bij H&M uit de Conscious Collectie.
Hier wordt er gewerkt met stoffen die vervaardigd zijn uit gebruikte plastic flessen.
Machtig toch?
Dat levert een materiaal op dat niet kreukt,
in het geval van dit jurkje toch.
Ik heb er een tijdje mee in de auto gezeten op weg naar een klant voor
een wardrobeplanning en ben kreukvrij uitgestapt.
Ik denk ook dat je na het wassen hieraan bijna geen strijk meer hebt.

Ik ben 'gevallen' voor de print.
Al die frisse lente- en zomerkleuren door elkaar,
een ware kleurenboost!

De jurk is recht gesneden, niet getailleerd dus koos ik voor dit
korte jasje met peplum.
Met mintkleurige voering.
Het jasje komt uit de solden van bij Zara,
last season.
Ik vertel jullie toch altijd dat je bij de laatste solden nog interessante stuks vindt.
En al helemaal als je de komende trends en jezelf kent!

Ring   BCBG Max Azria (paar seizoenen terug)
In deze winkel vind je leuke accessoires (en uiteraard kledij) die nog betaalbaar zijn.

Broche   Noa Noa (heel lang geleden)

En kijk eens wie er daar links komt piepen...

Opaque kousen   Veritas
Pumps   H&M vorige zomer

De clutch komt van bij H&M, vorige zomer.
Heel makkelijk om mijn Ipad in te stoppen,
die ik gebruik om tijdens de garderobeplanning foto's te nemen van de
verschillende nieuw gemaakte compilaties.


Zelfde sjaal als in vorige blogpost.
Kon je wel gebruiken want het waren geen tropische temperaturen vandaag.

Dit zijn de oorbellen die ik droeg, uit muranoglas.
Deze komen van bij Zahia.

Vorige zomer maakte ik deze zelf en die passen er ook perfect bij.

De ringen koop je bij Veritas,
ik kocht daar ook de oranje pareltjes (die hebben een aparte naam die ik nu vergeet).
De vogelplaatjes (het zijn ijsvogels, niet terug te vinden in de Tropen hoor!) zijn gerecupereerd van oorbellen die ik niet meer droeg.
Die kan je ook zelf maken want het zijn eigenlijk postzegelprints die op een ronde schijf
zijn gekleefd.
Het groene blaadje komt ook van bij Zahia.
Met tangetjes (Veritas) in elkaar gedraaid en zo snel heb je aan je outfit aangepaste oorbellen!
Altijd leuk,
het kleedje kan iedereen kopen,
maar door de eigen accessoires maak je het helemaal 'jij'.

In afwachting van tropische temperaturen
kan je het ondertussen voor jezelf laten zomeren.


Be your sunny self ladies,


X

2 opmerkingen:

  1. Leuke en originele creatie oorbellen! Hopelijk krijgen we binnenkort tropische temperaturen :)

    Creatieve groeten!
    Het ganse Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je!
    Laten we maar duimen wat de temperaturen betreft.

    BeantwoordenVerwijderen