woensdag 13 maart 2013

Nacht van de Vlaamse Televisiesterren: Shoot the Stylist?

Met deze blogpost wil ik niemand beledigen of kwetsen.
Het gaat hier enkel om hetgene 'de sterren' dragen.
Of geadviseerd kregen om te dragen.

Bovenstaande foto: niets mis met zwart.
Als stylist zou ik de dame in kwestie opaque panty's hebben aangeraden.
Bijna nooit zijn knieen mooi op foto en net doordat de LBD
net boven de knie komt,zijn deze een aandachtspunt.


Dit is een topper!
Vooral de mannelijke acteur vind ik cool gestyled.
Geen zwart pak, maar een duidelijke keuze voor kleur en dan de schoenen in snakeskin.
Very good job.


Hier ga je je afvragen of Ingeborg opnieuw gaat trouwen.
De jurk is veel te lang en maakt haar ouder.
Zo geraakt ze van haar 'ideale schoondochter' imago nooit af.
Haar kapper (of zijzelf) durft duidelijk ook niets veranderen aan haar coupe of kleur.
Jammer, een gemiste kans!

Tatyana Beloy.
Dit is voor mij een van de meest geslaagde outfits van de avond.
De short met sequins staat haar fantastisch en dan hebben we het nog niet gehad
over de matching fluo accessoires.
Definetly een topper!

Eva Daeleman en ...
Dit witte jurkje staat haar prachtig.
Ik zou enkel gekozen hebben voor iets hippere kleurrijke schoenen,
zo oogt het wat braaf.

De leading ladies van Een.
Heel stijlvol, vooral het pakje van de dame in het midden.
Dat bedoel ik nu net met 'hipper'.
Je moet geen 20 meer zijn om je nog steeds hip en trendy te kleden.


Sorry Veronique voor de slechte foto van je prachtige jurk (de zomer kleurt groen!).
Zoals steeds een stijlvolle verschijning, zwanger of niet.

Tja wat zullen we hierover schrijven zonder Evy of haar stylist te kwetsen?
Het lijkt op een poging om superhip te wiilen lijken.
De aparte stukken zijn dat ook en zeker als je ze op een andere manier zou kombineren
zoals de blouse op een coole broek en een hoge pump bijvoorbeeld.
Elk stuk op zich vraagt zoveel aandacht dat je in een oogopslag niet weet waar eerst te kijken.
Ook de kapper had het beter kunnen doen (sorry hoor).
Een kapsel dat je stijl reflecteert, of wie je bent,
is zo belangrijk.
Net zoals je schoenen bij je outfit moeten 'fitten'.


Dit is nu eens wat anders.
Een jeansjasje dragen op een avond als deze, daar moet je ballen voor hebben!
Maar ik vind het een prachtig silhouet en bovendien heel geloofwaardig.
De partner van Lieven Scheire (?) laat zichzelf zien zoals ze is, ook al ken je haar niet,
je gelooft er wel in...in tegenstelling tot Evy.
Het kapsel sluit perfect aan bij haar stijl.
Tof!

Tess Goossens.
Wat ik echt jammer vind, is dat dit jurkje Tess' haar 'nieuwe',lees slankere lichaam
niet eert.
Zij maakt toch reclame voor Weight Watchers?
Door de ronde vormen in haar jurk,lijkt haar lichaam ronder.
Als het roze en het zwarte van plaats zouden wisselen was dit heel wat beter geweest.
Shoot the designer (niet vrouwvriendelijk genoeg) en the stylist!
Haar man had ik een donkere tint hemd of shirt aangeraden.

De ladies van Clan hebben deze keer een hele reeks andere, hippere outfits bekokstoofd!
Mijn voorkeur gaat uit naar die van Barbara Serafian, maar dat is kwestie van smaak.
Very boho chic, een stijl die Barbara goed afgaat.
Ik wil hier tussen haakjes zeggen dat Barbara mijn lievelingsactrice is,
man zij kan heel wat rollen aan.
Ik begreep dan ook niet, voirg jaar ook niet trouwens, waarom zij niet de 'oscar'
van Nathalie Meskens kreeg???
De hairdo van de derde actrice van links vind ik helemaal de max,
zij maakt duidelijk een statement; 'ik ben helemaal niet de seut van in de reeks'.



Een andere clan-vrouw.
Minder geslaagd vind ik.
Het immens grote uurwerk matcht helemaal niet met de outfit.
Trouwens, op een avond als deze heb je toch geen klok nodig?
Of je stopt je Iphone in je kleine handtasje.
De schoenen blijken een hit te zijn onder de actrices...
Evy draagt deze ook in het blauw.
De actrice is gezegend met een mooi boezem...
hier moet ik toch de stylist 'killen'.
Waarom deze bedekken?
Een nacht als deze kan toch wel een beetje cleavage verdragen, niet?


Isabelle A.
Zij 'huurde' dit merk van een duurdere designer, ben naam kwijt.
Als dit een uithangbord moet zijn, ben ik bang dat het toch niet helemaal geslaagd is.
Let op de tailleriem, het lijkt alsof Isabelle geen taille heeft terwijl wij er allemaal van
overtuigd zijn dat ze die wel degelijk heeft!
Een gemiste kans.

Dit vind ik een van de minst geslaagde outfits van de avond.
Degene van Nathalie Meskens bedoel ik dan.
Ze heeft deze zelfs laten maken op maat?
Die ruitenstof is echt een misser en doen haar lichaam geen eer aan.
Zo saai ook, iets om naar het werk te gaan, ok dan nog.
De ocsar voor de best oufit/style van de nacht heeft ze definetly niet.
Haar vriendin/collega ziet er een stuk cooler uit.
Naar het schijnt liet ze zich inspireren door H&M.
Zo zie je maar,
budgetvriendelijk hoeft niet perse minder goed te zijn!

Tja dit is en blijft nu eenmaal een fashionkoppel.
Voor het lichaam van Valerie wil ik NU tekenen!
Very stylish, ook bijpassend kapsel.
De variant op de gladiatorsandaal, die een hit is deze zomer, is de max.
Koen is en blijft zichzelf (dat merk je ook op TV en daarbuiten) en dat maakt
hem erg geliefd.

And last but not least,
Jani en An Lemmens.
Jani, stylish as ever.
De gouden schoenen zijn hem op het lijf geschreven.
An schittert in haar witte jurk, heel mooi en helemaal iets anders dan haar
droevige outfits in The Voice.
Die ze dan om de een of andere reden ook nog wekenlang moet dragen tijdens de
battles!

Zo dit waren ze dan.
Ik hoop echt dat ik hiermee niemand kwets, al helemaal niet de dragers van de
outfits!

Voor jullie was het bedoeld als watch and learn
en ook om jullie te tonen dat je ook als 'ster'
niet altijd schittert.
Maar dat het plaatje wel klopt en geloofwaardig is,
als je datgene draagt dat weerspiegelt wie je bent.

Treat yourself as a star,
because you're worth it!


X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten